CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 19, 2011

Alhamdulilah....

Alhamdulilah .....alhamdulillah itulah yang mampu aku ucapkan tatkala mendengar anakku sudah stabil di dalam PICU...aku tak henti-henti berdoa....berdoa dan teru-terusan berdoa sambil mengangis....ait mata ku memang murah....apabila sebut sajer nama baby faris pantas sajer air mata ku tumpah....buat masa nih anakku dah stabil di PICU....sebenarnya aku berhutang satu n3...nanti lah aku akan ceritakan pengalamn menunggu saat kritikal anakku akan dibedah...cuma semalam lepas keluar dari PICU hati ku lega sgt.....tak dapat nak kata apa....sudah lupa dengan blog aku sudah dengan segalanya...dalam kepala hotak aku satu jer...anakku sudah selamat dan stabil dan ok....itu jer yang aku nak dengar selalu dari nurse yang dok jaga anak aku.....tidur malam pon tak lena...takut sgt....so untuk n3 kali nih aku nak nak ucap syukur sgt ke hadrat Ilahi kerana memakbulkan doa ku dan doa-doa keluarga serta rakan-rakan yang tak hent-i-henti berdoa untuk kesjahteraan baby faris....terima kasih semua...terima kasih...dan
syukur alhamdulilah......

0 comments:

Post a Comment