CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 14, 2011

Tak tau nak cakap...rasa cam kosong jer

Rasa kosong jer bila balik malam nih....ya..ya...ibu sedih bila mengenangkan ibu balik umah baby faris tak dak kat umah...tapi ibu kuat kerna ibu ada lagi dua orang anak yang perlukan perhatian...tak dinafikan selama baby faris warded kat hospital ibu memang mengabaikan anak ibu lagi yang dua orang tu...sian abang dan angah...ibu tak mampu sayang...ibu hanya mampu untuk menumpukan perhatian kepada baby jer...cuma minggu nih jer giliran ayah jaga baby kat ward...ibu kena keje...Ya Allah ya Tuhan ku ampunilah dosa ku ya Allah kerana mengabaikan tanggungjawabku kepada dua orang anak ku ini Ya allah..Hanya kau yang maha mengetahui betapa aku menyayangi anak-anakku cuma aku tak mampu untuk membahagikan tumpuan ku kepada dua perkara ...aku terlalu memikirkan keadaan anakku wan syahmie faris....aku rasa kosong sgt....memang aku memang lemah...lemah untuk menahan air mata dari jatuh....tapi aku kuat bila aku melihat anakku baby faris yang kuat semangatnyer...

melihatkan mainan baby kat umah membuatkan ibu bertambah sayu mengenangkan baby kat hospital...ibu nangis lagi...sampai angah dan abang tegur ibu mengapa ibu nangis....apa yang mampu ibu cakapkan ibu hanyak teringatkan baby...setiap masa dan setiap saat...kalu ibu mapu sayang pindahkan kesakitan baby kat ibu...ibu redha...janji baby sihat...ibu boleh tahan kesakitan tuh tapi ibu tak mau tengok baby menanggung kesakitan...tak ada hati nak keja tapi.....

0 comments:

Post a Comment