CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 2, 2012

Sibuknya ibu...

Emmmm hari tu kata nak tulis n3 mengenai celebration besday angah kan, rupanya tak semat sesangat. Besday angah kan jatuh hari Khamis dan esoknya hari Jumaat. Hari Jumaat dan Sabtu abang dan angah cuti dan kebetulan plak ayah minggu nih kena conduct kursus CIDB so makna kata ibu la jaga anak- anak 4 orang sepenuhnya.

Cabaran? Memang mencabar mentelah lagi ibu masih dalam pantang lagi. Menjerit tuh maintain lah. Tak leh lari dari diri ibu. Bila deme kat rumah nih iPad ibu memang tak dak la kat tangan ibu dan sentiasa bertukar tangan di antara deme. Itu lah sebab ibu tak sempat nak buat n3 untuk celebration besday angah. (Alasan la tu)

Ahad, Isnin dan Selasa (hari nih) kekawan datang melawat adik baby tak renti- renti, lagila ibu tak dan. Nih memang ibu kering2 gak lak amik iPad dan mula nak memblog.

So ari Khamis tu ayah bawa deme 3 beradik ke tesco dan landmark Kulim sesaje tgk nanti angah nak makan apa. Apa yang angah pilih ialah dia nak makan masuk kandar jer untuk besday dia. Ayah beli ja dah kata besday boy yang minta. Balik ibu gelak jer kat dia kata nak makan dominos pizza alih-alih beli nasi kandar bungkus ja. Angah kata dia lapaq nak makan nasi tuh yang dia minta nasi kandaq tu. Aperjerlah angah, yang penting hapus.

So hari Jumaat baru beli dominos pizza untuk makan2 sempena besday angah.

Kek ibu tempah untuk ayah ngan angah sekali. Selalunya tiap tahun cenggitulah celebrate 2 in 1. Dan taun depan 3 in 1 plak.

1 comments:

Wafa Auliya Insan Gaib Wafa said...

Kunjungi blog aku
tentangwafa.blogspot.com

Post a Comment