CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 29, 2012

Today, it's our anniversary



Alhamdulilah, hari 29/11/2012 genap 9 tahun perkahwinan ibu dan ayah..dan ingatan ibu masih utuh, di kala ini 9 tahun yang lalu ibu sah menjadi isteri kepada ayah dengan sekali lafaz...gembira tak terkata sehingga air mata mengalir...hehehe..itu cerita 9 tahun lalu..

Hari ini kita sedang bergembira dengan 4 orang anak hasil cinta ibu dan ayah...alhamdulilah, subhanallah, allahuakhbar...itu yang mampu ibu ucapkan...

Semoga ikatan kita ini sehingga ke jannah..terima kasih pada ayah kerana sabar dengan karenah ibu..terima kasih kerna menjadi seorang suami yang baik kepada ibu walaupun ayah jarang nak pujuk ibu kalu ibu merajuk...alih2 ibu yang pujuk ayah walaupun ibu yang merajuk..boleh? Terima kasih juga kerana menjadi seorang ayah yang baik kepada anak-anak kita..




Hadiah? Tak dak la hadiah cuma lepas ayah sampai dari kl nih ada suprise sikit. Yer ker suprise? Aderlah...malam nanti kita gi makan2 yer...takderlah candle light dinner..takderlah romantik kita berdua, kalu keluar berdua mana nak letak 4 askar kita tuh..suasana kita akan dimeriahkan dengan suara2 anak2 dan suara ibu yang akan menjerit suruh anak2 duduk diam...itu semua akan jadi kenangan bila kita dah tua nanti...rasanya nanti kita berdua dah tua kot boleh bercandle light dinner tatkala anak2 dah besar2. Hehehehe Apa pon ibu ucapkan sekamat menyambut anniversary yang ke 9.




Nih ihsan google...bukan kek anniversary kami yer...kek anniversary dalam pembikinan...

Posted via DraftCraft app

0 comments:

Post a Comment