Ini plak main komputer versi abang dan angah...Skang nih dah pandai taip apa2 kat keyboard. Dulu pandai taip BEN 10 jer...skang nih dah pandai taip yang lain2 berpandukan CD game yang ada cam bakugan, super hero squad...senang skang nih sebab abang dah pandai baca. Dah dua kali Khamis kita test deme berdua dok kat umah lepas balik skolah...Balik dari sekolah pukul 1 pas tu bagi makan dan mandi kul 2.30 kit gi koje...kul 3.30 kita dah balik...sejam jer dok umah...memang dok dalam bilik jer main game....oklah tu for second trial....
Asam Pedas Ikan Pari Dan Suasana Malam Di Kota Bharu
-
Saya saat menulis ini berada di Kota Bharu kerana mahu menghadiri majlis
resepsi perkahwinan anak buah. Cuaca di Kelantan ketika ini sangat panas.
Terik...
5 hours ago


0 comments:
Post a Comment